Day: اگست 11، 2022

حارث قدیر کا تعلق پاکستان کے زیر انتظام کشمیر کے علاقے راولا کوٹ سے ہے۔  وہ لمبے عرصے سے صحافت سے وابستہ ہیں اور مسئلہ کشمیر سے جڑے حالات و واقعات پر گہری نظر رکھتے ہیں۔


قوم یوتھ کا وینا ملک ڈس آرڈر: اے کیس آف ثمینہ پیرزادہ

قوم یوتھ کی خاصیتوں میں سے ایک خاصیت یہ بھی ہے کہ انہیں دوسروں کی کرپشن نظر آتی ہے۔ انہیں ملک میں پھیلی کرپشن کی فکر کھائے جاتی ہے۔ اپنے ایک لیڈر کے علاوہ باقی سب چور نظر آتے ہیں۔ انہیں یہ بھی لگتا ہے کہ انسان سارے خود نیک اورپرہیزگار ہو جائیں تو دنیا سے ہر طرح کے مسائل کا خاتمہ ہو سکتا ہے۔ خود بے شک ٹریفک سگنل توڑ کر بھاگنے میں ایک لمحہ دیر نہیں کرینگے، لیکن اگر کوئی دوسرا نظر آجائے تو فوراً یہ اعلان فرمائیں گے کہ قانون کی عملداری ہو تو ملک کے اکثریتی مسائل حل ہو سکتے ہیں۔

طالبان خان کا تازہ قصہ: ٹی ٹی پی امریکی سازش کا حصہ

کہا جا رہا ہے کہ پی ٹی آئی کے وزیر اعلیٰ تک طالبان کو بھتہ دے رہے ہیں۔ پاکستان تحریک انصاف کے وزیر اور رہنما طالبان کو بھتہ دے رہے ہیں۔ اگر یہ درست ہے تو اس ’امریکی سازش‘ میں طالبان خان کی اپنی پارٹی شامل ہے۔
طالبان خان! ہمت ہے تو ٹی ٹی پی کے خلاف جنگ آزادی شروع کرو! بنی گالہ میں بیٹھ کر امریکہ سے آزادی کا ڈرامہ بہت ہو چکا۔

امریکہ: ایف بی آئی کا افریقی سوشلسٹ پارٹی پر چھاپہ، روسی حمایت کا شک

”ایف بی آئی کا ہم پر روسیوں سے احکامات لینے کا الزام سب سے زیادہ مضحکہ خیز اور غیر معمولی بیانیہ ہے۔ یہ سیاہ فام لوگوں کے حق پر حملہ ہے، یہ افریقہ کے ہر مربع انچ کی مکمل آزادی کیلئے ہماری جدوجہد پر حملہ ہے۔“