طنز و مزاح

چندہ برائے نائٹ کلب

یہاں پر واضح ہو جائے کہ چونکہ کاوش اصلاح پسند بیانئے کو فروغ دینے کی ہے تو پراجیکٹ میں فرقہ واریت کی بالکل گنجائش نہیں ہو گی اور فقہ کی بنیاد پر چندہ اکھٹا کر کے الگ الگ منسلک کو اپنا اپنا علیحدہ نائٹ کلب بنانے کی سہولت ہر گز نہیں دی جائے گی۔ جماعت الڈسکو تمام مسلمانوں اور امت انسانی کی جماعت ہو گی۔

ملالہ کو تبلیغی جماعت میں شامل ہو کر عافیہ صدیقی کا درجہ حاصل کر لینا چاہئے

رہی آپ کی اعلیٰ تعلیم تو اس کے لئے پنکی جی نے روحانی یونیورسٹیاں کھول دی ہیں۔ کسی بھی صوفی سینٹر برائے سائنس و جنات سے ایم اے عملیات کر لیجئے گا۔ یہ کورس شاہ محمود قریشی آن لائن کرائیں گے۔ چاہیں تو لندن بیٹھ کر کر لینا۔ ممکن ہے دوران تعلیم دو چار جن آپ کے قابو میں آ جائیں۔ ان جنوں کو آپ اپنی رمضان نشریات میں بلا کر عامر لیاقت سے بھی بہتر ٹی آر پی حاصل کریں گی۔

شاہ محمود قریشی کو صوفی یونیورسٹی آف سائنسز کا اعزازی وی سی بنا دیا گیا

ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ یونیورسٹی مخلوط تعلیم کا اہتمام کرے گی مگر جنوں اور پریوں کے لئے کو ایجوکیشن نہیں ہو سکتی کیونکہ اس سے کیمپس کا ماحول بگڑ سکتا ہے۔ انہوں نے کہا جنوں اور پریوں کے لئے علیحدہ کلاسز کا اہتمام کیا جائے گا۔

رنگ روڈ کا نام بحریہ ایونیو رکھ دیا جائے، کرپشن ختم ہو جائے گی

اگر میری تجویز ملک ریاض صاحب کو پسند آ گئی تو عین ممکن ہے کہ وہ بعض دیگر صحافیوں کے ضمیر، قلم اور خدمات کی طرح میرے ضمیر،قلم اور خدمات کو بھی بحریہ ایونیو کے آس پاس میں ڈیڑھ دو کنال کا پلاٹ دے کر خرید فرمائیں۔

’ووٹ وائزلی‘: پی ٹی آئی ووٹرز کا امریکیوں کو مشورہ

اگر آپ امریکہ مخالف ہیں یا کسی قسم کے اینٹی سامراج ٹائپ انسان ہیں تو امریکہ سے دشمنی کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ اُسے پی ٹی آئی والوں کے مشوروں پر عمل کرنے دیں۔ جن کے ووٹوں اور مشوروں نے اپنے ملک کا یہ حال کیا ہے، وہ دشمن ملک کا کیا حال کریں گے؟