Day: فروری 10، 2021

اسلام آباد: ملازمین پر ریاستی تشدد اور شیلنگ، سینکڑوں زخمی، 150 گرفتار، ملک گیر ہڑتال کی کال

پارلیمنٹ ہاؤس اسلام آباد کے سامنے تنخواہوں میں اضافے اور دیگر مطالبات کیلئے احتجاج کرنے والے ہزاروں سرکاری ملازمین کو منتشر کرنے کیلئے وفاقی پولیس نے آنسو گیس کی شیلنگ اور لاٹھی چارج کیا جس کی وجہ سے سینکڑوں ملازمین زخمی ہو گئے ہیں جبکہ 150 سے زائد کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔

عمار علی جان کی ضمانت قبل از گرفتاری منظور، جدوجہد جاری رکھنے کا عزم

”حکمران اشرافیہ بائیں بازو کے نظریات سے خوفزادہ ہیں، نیو لیفٹ سے جمود کو خطرہ ہے۔ ہم ان کے خلاف جنگ جاری رکھیں گے جو ہمارے آئینی حقوق کو پامال کر رہے ہیں۔ اس فسطائی حکومت کے خلاف ہتھیار ڈالنا کوئی آپشن نہیں ہے۔ ہم ایک بہتر مستقبل کیلئے جدوجہد کرتے ہیں اور اس کیلئے ہم اس وقت قربانی دینے کیلئے تیار ہیں۔“

فوجی بغاوت کے خلاف عوامی بغاوت: ریاستی کریک ڈاؤن و فائرنگ سے ہلاکتوں کی اطلاعات

دنیا بھر میں انسانی حقوق کی تنظیموں اور سیاسی و سماجی رہنماؤں نے میانمار میں ہونیوالی فوجی بغاوت اور احتجاج پر ریاستی کریک ڈاؤن کی شدید مذمت کی ہے۔ فوجی بغاوت کے خلاف احتجاج کرنے والے مظاہرین پر کریک ڈاؤن کئے جانے کی اطلاعات کے بعد دنیا بھر سے سوشل میڈیا پر میانمار میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کے خلاف آواز اٹھائی جا رہی ہے۔

ایکواڈور: صدارتی انتخاب کا پہلا دور، بائیں بازو کے امیدوار آندریز اراؤز فاتح

ووٹنگ میں ابھی اس بات کا تعین کیا جائے گا کہ آندریز اراؤز کے ساتھ صدارتی امیدوار کے دوڑ میں قدامت پسند بنک کار گیلرمولاسو اور مقامی ماحولیاتی کارکن یاکوپیریز میں سے کس کا مقابلہ ہو گا۔