Day: نومبر 21، 2023

[molongui_author_box]

’طالبان ہماری ریڑھ کی ہڈی ہیں‘

کارگل میں جھگڑے سے جان چھڑانے کے لئے نواز شریف نے 4 جولائی 1999 کو بل کلنٹن سے ملاقات کی۔ صرف بل کلنٹن ہی بتا سکتے ہیں کہ انہوں نے طالبان سے متعلق انہیں ڈکٹیٹ کیا یا نہیں۔ 6 جولائی کو واشنگٹن نے طالبان پر پابندیاں عائد کر دیں۔ امریکی پابندیاں اس وقت مزید موثر ہوئیں،جب اگست کے وسط میں نواز شریف حکومت نے ٹرانزٹ ٹریڈ معاہدے پر پابندیوں کا اعلان کیا۔ اکتوبر کے اوائل میں نواز شریف نے دبئی کا سفر کیا تاکہ خلیجی ریاستوں کو طالبان کی حمایت ختم کرنے اور اسامہ بن لادن کی حوالگی پر زور دینے کے اپنے منصوبے سے آگاہ کریں۔ رائٹرز کی رپورٹ کے مطابق،”شریف نے کہا کہ انہوں نے اصرار کیا کہ طالبان پاکستان میں تمام سرگرمیاں بند کر دیں، اسامہ بن لادن کو حوالے کریں، یا انہیں افغانستان چھوڑنے کے لیے کہیں، اور تمام تربیتی کیمپ بند کر دیں۔“

24 نومبر کو لاہور میں طلبہ یکجہتی مارچ ہو گا

٭طلبہ یونین پر عائد پابندی ختم کی جائے اور ملکی سطح پر فی الفور الیکشن کروائے جائیں۔
٭اسلامیہ یونیورسٹی بہاولپور میں جنسی ہراسگی کے معاملے کی تحقیقات کروائی جائیں۔ ہر کیمپس میں انسداد جنسی ہراسگی کمیٹیاں تشکیل دی جائیں اور ان میں طلبہ، بالخصوص طالبات کی نمائندگی یقینی بنائی جائے۔
٭ریاست ہر سطح پر مظلوم فلسطینیوں کی بھرپور حمایت کو یقینی بنائے۔

پٹرول پر ٹیکس: حکومت نے گزشتہ سال کی نسبت 367 فیصد زائد رقم جمع کی

’ٹربیون‘ کے مطابق وزارت خزانہ کے ذرائع نے بتایا ہے کہ حال ہی میں ختم ہونے والے جائزہ مذاکرات کے دوران حکومت نے آئی ایم ایف کو 869ارب روپے کے پٹرولیم لیوی کے سالانہ ہدف میں مزید50ارب روپے اضافہ کرنے کی یقین دہانی کروا ہے۔ دوسرے نان ٹیکس ریونیو ذرائع سے ہونے والے ریونیو نقصان کی تلافی کیلئے یہ یقین دہانی کروائی گئی ہے۔