Day: جنوری 24، 2023

ڈاکٹر قیصرعباس روزنامہ جدوجہد کی مجلس ادارت کے رکن ہیں۔ وہ پنجاب یونیورسٹی  سے ایم اے صحافت کے بعد  پاکستان میں پی ٹی وی کے نیوزپروڈیوسر رہے۔ جنرل ضیا کے دور میں امریکہ آ ئے اور پی ایچ ڈی کی۔ کئی یونیورسٹیوں میں پروفیسر، اسسٹنٹ ڈین اور ڈائریکٹر کی حیثیت سے کام کرچکے ہیں۔ آج کل سدرن میتھوڈسٹ یونیورسٹی میں ایمبری ہیومن رائٹس پروگرام کے ایڈوائزر ہیں۔


انقلابی شاعری کا امام جوش ملیح آبادی: اقبال حیدر سے گفتگو

جی ہاں، جوش صاحب ان عظیم شعرا کی صف میں آتے ہیں جنہوں نے اپنے دور کو نہ صرف’Define‘ کیا ہے بلکہ اس سے تجاوز بھی کیا ہے۔ ہر دور اور ہر زبان میں اس قبیل کے شعرا نسبتاً کم ہوتے ہیں جو ایک خاص قسم کی فکری آزاد روی یا عقلیت پسندی کی وجہ سے اپنی ہی زندگی میں ایک ’Iconoclast‘ بن جاتے ہیں۔ وہ ہر فرسودہ چیز کو یا جنہیں وہ فرسودہ سمجھتے ہیں، ببانگ دہل رد کرتے ہیں او ر زمانے سے اصرار بھی کرتے ہیں کہ عقل و دانش کے سوا کوئی دوسرا راستہ فلاح کا راستہ نہیں، کوئی بھی ایسے متحرک اور علم دوست معاشرے کو جمود کا شکار نہیں بنا سکتا۔

کیا ارادہ پختہ ہو تو انسان کوئی بھی منزل پا سکتا ہے؟

بہرحال اصل بحث یہ ہے کہ کیا انسان محنت اور مصمم ارادے سے سب کچھ حاصل کر سکتا ہے تو جواب ہے، نہیں۔ پہلی بات، اگر محنت سے دولت کا حصول ممکن ہوتا تو پاکستان کا کسان صدیوں سے بھوک کا شکار نہ ہوتا۔ کسان عمر بھر محنت کرتا ہے۔ مزدور عمر بھر اور دن بھر محنت کرتا ہے۔ دونوں دولت مند نہیں بن پاتے۔ جن ملکوں میں مزدور کی تنخواہ اچھی ہے، وہاں بھی مزدور جتنا مرضی اوور ٹائم لگا لے، ارب پتی تو کجا کروڑ پتی بھی نہیں بن پاتا۔ دولت محنت سے نہیں، دوسروں کے استحصال سے کمائی جاتی ہے۔

نیا پاکستان ہاؤسنگ سکیم کے خلاف رٹ پٹیشن ریگولر سماعت کیلئے منظور، حکم امتناعی برقرار

چیف جسٹس عدالت العالیہ جسٹس راجہ صداقت نے حکومتی وکلا کے دلائل کو مسترد کرتے ہوئے رٹ سماعت کیلئے منظور کی اور اہل علاقہ کے وکیل جاوید ناز ایڈووکیٹ کو سکیورٹی فیس جمع کروانے کی ہدایت کرتے ہوئے رٹ سماعت کیلئے منظور کر لی۔ پیر کے روز عدالت العالیہ میں رٹ پٹیشن پر سماعت کے دوران محکمہ فزیکل پلاننگ اینڈ ہاؤسنگ کی جانب سے مقبول الرحمان ایڈووکیٹ، حکومت کی طرف سے ایڈیشنل ایڈووکیٹ جنرل چوہدری منظور پیش ہوئے جبکہ اہلیان پڑاٹ، پوٹھی کی جانب سے سردار جاوید ناز ایڈووکیٹ پیش ہوئے۔

بھارت میں گجرات فسادات میں مودی کے کردار پر مبنی بی بی سی کی دستاویزی فلم بلاک

مودی مغربی ریاست گجرات کے وزیر اعلیٰ تھے، جب اسے فرقہ وارانہ فسادات نے اپنی لپیٹ میں لے لیا تھا۔ فسادات میں 1 ہزار سے زائد لوگ مارے گئے تھے، جن میں زیادہ تر مسلمان تھے۔ ہندو زائرین کو لے جانے والی ٹرین میں آگ لگنے کے بعد تشدد پھوٹ پڑا جس میں 59 افراد ہلاک ہو گئے۔