Day: نومبر 24، 2023

[molongui_author_box]

لاہور: پی ایس سی کے زیر اہتمام طلبہ یکجہتی مارچ

پروگریسیو سٹوڈنٹس کولیکٹو کے زیر اہتمام گزشتہ روز24 نومبر بروز جمعہ گورنمنٹ کالج یونیورسٹی لاہور سے پنجاب اسمبلی تک طلبہ یکجہتی مارچ منعقد کیاگیا۔مارچ میں لاہور کی مختلف یونیورسٹیوں کے ہزاروں طلبا و طالبات، اساتذہ، اور سیاسی و سماجی تحریکوں کے رہنماوں نے شرکت کی۔ طلبہ یونین کی بحالی، تعلیم کی نجکاری کا خاتمہ، کیمپس پر ہراسگی کمیٹیوں کے قیام، طلبہ اسیران کی بازیابی اور کیمپس پر صاف پانی اور دیگر سہولیات مارچ کے بنیادی مطالبات تھے۔فلسطین سے اظہار یکجہتی بھی مارچ کا بنیادی نکتہ تھا۔

امریکہ فوجی بجٹ چھپاتا ہے، اصل اخراجا ت 1.5 ٹریلین ڈالر

معروف مارکسسٹ امریکی جریدے ’منتھلی ریویو‘ کی تحقیقاتی رپورٹ کے مطابق گزشتہ سال امریکہ کے حقیقی فوجی اخراجات 1ہزار537ارب ڈالر تک پہنچ گئے ہیں۔ امریکی بجٹ یا آفس آف مینجمنٹ اینڈ بجٹ(او ایم بی) کے اعداد و شمار کے مطابق امریکی دفاعی اخراجات765.8ارب ڈالر تھے۔ سٹاک ہولم میں کام کرنے والے تحقیقاتی ادارے SIPRIکا تخمینہ 876ارب ڈالر اور نیٹو کا تخمینہ 821ارب ڈالر اخراجات کا تھا۔

فرانز مہرنگ: مارکس کا پہلا سوانح نگار، نطشے کا سوشلسٹ ناقد

کارل مارکس کے پہلے سوانح نگار فرانز مہرنگ تھے۔ وہ جرمنی میں سب سے زیادہ مقبول سوشلسٹ صحافیوں میں شمار ہوتے تھے اور جرمن سوشل ڈیموکریٹک پارٹی کے اہم رہنماؤں میں گنے جاتے تھے۔ انہوں نے جرمن سوش ڈیموکریٹک پارٹی کی تاریخ بھی لکھی۔ اس کے علاوہ بھی ان کا بے شمار تحریری کام موجود ہے۔

لاہور: ٹریڈ یونینوں اور سول سوسائٹی کا فلسطین کے ساتھ اظہار یکجہتی

مظاہرین نے اپنے مطالبات میں متحد ہو کر فلسطین میں فوری جنگ بندی اور ناکہ بندی اور اسرائیلی نسل پرستی کے خاتمے کا مطالبہ کیا۔ ان کی اجتماعی آواز نے انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کے جواب میں فلسطینی عوام کی آزادی اور انصاف کی بھی وکالت کی۔