Day: نومبر 29، 2023

[molongui_author_box]

جموں کشمیر: بل جمع نہ کروانا ملک دشمن ایجنڈا قرار، کنکشن منقطع کر دیئے گئے

بدھ کے روز علی سوجل بازار میں مکمل شٹر ڈاؤن اور پہیہ جام ہڑتال شروع کی گئی ہے، یہ ہڑتال کنکشن بحال ہونے تک جاری رکھنے کا اعلان کیا گیا ہے۔ کھائی گلہ بازار میں بھی مرکزی چوک سے سڑک ہر طرح کی ٹریفک کیلئے بند کر دی گئی ہے۔ پانیولہ بازار کے مقام سے بھی مظفرآباد روڈ کو مکمل بند کر دیا گیا ہے۔ اس طرح پونچھ کا مظفرآباد سے رابطہ منقطع ہو گیا ہے۔

بلوچ عوام کا اسلام آباد میں بھوک ہڑتالی کیمپ اور تربت میں ہڑتال، احتجاجی دھرنا

لاپتہ بلوچ نوجوان راشد حسین بلوچ کی بازیابی کیلئے نیشنل پریس کلب اسلام آبادکے سامنے علامتی بھوک ہڑتالی کیمپ تیسرے روز بھی جاری رہا۔ دوسری جانب تربت میں سی ٹی ڈی کی کارروائی میں ماروائے عدالت بلوچ نوجوان کے قتل کے خلاف احتجاجی دھرنا آج 7ویں روز میں داخل ہو چکا ہے۔

فلسطین کے حق میں تقریریں ’بی بی سی‘ نے سنسر کر دیں

برٹش اکیڈمی فلم ایوارڈز(بافٹا) کے دوران ایوارڈ جیتنے والی ہدایت کار ایلیڈ منرو نے اپنی تقریر میں غزہ میں جنگ بندی کا مطالبہ کیا اور فلسطینیوں کے ساتھ یکجہتی کا اظہار کیا۔ تاہم برطانوی سرکاری نشریاتی ادارے برٹش براڈ کاسٹنگ(بی بی سی) پر الزام ہے کہ انہوں نے فلسطین کے حق میں ہونے والی تقریر کو کوریج کا حصہ نہیں بنایا۔

امریکہ: بچوں کی خوراک میں زرعی کیڑے مار ادویات کی باقیات کا انکشاف

’ٹیلی سور‘ کے مطابق ورکنگ گروپ نے کہا کہ امریکہ میں تقریباً38فیصد روایتی یا غیر نامیاتی بچوں کے کھانے میں زہریلی کیڑے مار ادویات پائی جاتی ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ 58روایتی بچوں کے کھانوں میں سے 22میں کم از کم ایک کیڑے مار دوا کی باقیات کا پتہ چلا ہے۔

احمقوں کی سامراج مخالفت

قبل از اسلام بت پرست عہد کے نئے سال کے موقع پر ہونے والا جشن نو روز پچھلے دو سال سے منایا جا رہا ہے اور اس موقع پر نوجوان مرد اور بے نقاب نوجوان خواتین مذہبی پولیس کو اس کے کالے کارناموں پر لعن طعن کرتے ہیں۔ یہ محض آغاز ہے لیکن اس سے پتہ چلتا ہے کہ لوگ تجربے سے سیکھتے ہیں۔ تجربے امریکی بموں کی نسبت کہیں بہتر استاد ہیں۔ وجہ مختصراً یہ ہے کہ حکومت کے پاس کوئی بہانہ نہیں اور نئی نسل کسی جھوٹ پر یقین کرنے کو تیار نہیں۔ اکثریت ملاؤں اور ان کے مذہب سے غیر معمولی نفرت کرتی ہے۔