Day: نومبر 10، 2021


قومی اسمبلی ہال میں بریفنگ: ٹی ٹی پی سے مذاکرات اور افغان طالبان کو تسلیم کرنیکی تجویز مسترد

اسد طور کے مطابق ایک سوال کے جواب میں انہوں نے ٹی ایل پی سے متعلق یہ بھی کہا کہ ہم ریاستی رٹ بحال کر سکتے تھے لیکن اس کیلئے 50 سے 60 بندہ مرنا تھا۔ لوگوں کے مارے جانے کی ایک سیاسی قیمت بھی تھی جو سیاسی حکومت ادا کرنے کو تیار نہیں تھی، اس لئے معاہدہ کرنے کے علاوہ اور کوئی راستہ نہیں تھا۔

جامعات کی بڑھتی فیسیں: انوکھے صارفین کے پاس شکایت کا حق بھی نہیں!

ہائیر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) کے بجٹ میں کٹوتی کئے جانے اور جامعات کو ایچ ای سی کی جانب سے ملنے والے فنڈز میں کٹوتی کے بعد فیسوں میں بے تحاشہ اضافہ دیکھنے میں آرہا ہے، اس کے علاوہ حکومت کی جانب سے سرکاری جامعات کو مالی خودمختاری حاصل کرنے کی ہدایات بھی فیسو ں میں اس بے تحاشہ اضافہ کی ایک وجہ ہیں۔

سعادت حسن منٹو: طاقت کا امتحان

یہاں کے مزدور بھی گدھوں سے کیا کم ہیں۔ گیہوں کی دو تین بوریاں اٹھانا تو انکے نزدیک معمولی کام ہے۔ مگر تمہیں کیا پتہ ہو سکتا ہے۔ کہو تو، تمھارے کل والے کھیل سے کہیں حیرت انگیز اور بہت سستے داموں ایک نیا تماشا دکھاؤں۔

’جدوجہد‘ اب انسٹا گرام پر بھی

ہمارے پاس اتنے معاشی وسائل تو نہیں کہ ہم ان پلیٹ فارمز پر روزانہ اشتہارات کا خرچ برداشت کر سکیں تا کہ اپنا پیغام پھیلا سکیں لیکن ہمیں اپنے قارئین، ہمدردوں اور ساتھیوں کی سوشلسٹ یکجہتی پر پورا یقین اور اعتماد ہے جس کے سہارے ہم روزنامہ جدوجہد کو سرمایہ دار میڈیا کے مقابلے پر ایک متبادل بنا کر ضرور سامنے لائیں گے۔