Month: 2021 اکتوبر

اکبر نوتزئی کوئٹہ میں رہتے ہیں اور روزنامہ ڈان سے منسلک ہیں۔


تخت بلوچستان پر پرانے فرماں روا کی واپسی: ’تو چل میں آیا‘ کا کھیل جاری!

آج تین سال بعد وہی کھیل پھر دہرایا گیا ہے۔ وزیر اعلیٰ جام کمال خان اسی انداز میں ایوان اقتدارسے باہر کر دئے گئے ہیں اورعبدالقدوس بزنجو ایک بارپھربلا مقابلہ انتخاب جیت کر 29 اکتوبر کو سنگھاسن پر بیٹھ چکے ہیں۔ ایک سینئر وزیر کا کہنا ہے کہ وہ ایک کمزور ترین سیاسی مہرہ ہیں جس سے کسی کو کوئی خطرہ نہیں اور یہی ان کی کامیابی کی اصل وجہ ہے۔

پاکستان کی جانب سے امریکہ کو فضائی حدود تک رسائی بدستور حاصل ہے: پینٹاگون

پینٹاگون کے ایک سینئر عہدیدار نے امریکی کانگریس کو آغاہ کیا ہے کہ پاکستان نے امریکہ کو اپنی فضائی حدود تک رسائی بدستور فراہم کر رکھی ہے اور دونوں فریقین یہ سلسلہ مزید جاری رکھے جانے پر بات چیت بھی کر رہے ہیں۔

امید و نشاط کا شاعر…ساحر لدھیانوی

ساحرؔ نے اپنی شخصیت کا سارا گداز شاعری میں بھر دیا ہے اور شاعری کی ساری جادوئیت اپنے خط و خال میں جذب کر لی ہے۔ آئینہ سے آئینہ گر کا ابھرنا لطیفہ سہی لیکن ’تلخیاں‘ کا مطالعہ کیجئے تو اس کے مصنف کی روح بولتی دکھائی دے گی۔ مصنف سے باتیں کیجئے تو معلوم ہوگا کہ آپ اس کی نظمیں پڑھ رہے ہیں۔

قومی سلامتی اجلاس: عسکری قیادت نے ٹی ایل پی کیخلاف طاقت سے گریز کا مشورہ دیدیا

انہوں نے یہ بھی دعویٰ کیا کہ حکومت نے اجلاس سے قبل آئی ایس پی آر سے رابطہ کرتے ہوئے ڈی جی آئی ایس پی آر اور وزیر اطلاعات یا وزیر داخلہ کی مشترکہ پریس کانفرنس کی تجویز پیش کی تھی تاکہ یہ تاثر دیا جا سکے کہ ٹی ایل پی کے معاملہ پر حکومت اور عسکری ادارے ایک پیج پر ہیں۔

طالبان کی کرکٹ ٹیم کو دھمکیاں: افغانوں کو علی وزیر اور محسن کی باتیں سننے سے گریز کی ہدایت

میچ کے اختتام پر کپتان کے رونے اور مجیب الرحمان کی جانب سے جھنڈے لانے پر افغانوں کا شکریہ ادا کرنے کی ویڈیوز اور تصاویر بڑے پیمانے پر شیئر کی گئیں اور یوں اس اقدام نے طالبان کو مشتعل کر دیا۔

5 عہدوں پر براجمان نعمان نیاز پر ہراسگی کا الزام لگانے والی خاتون ملازمت برطرف

’نیا دور‘ میں لکھے گئے ایک مضمون میں یہ انکشاف کیا گیا ہے کہ 2016ء میں پی ٹی وی کی اسلام آبادمیں مقیم خاتون کیمرہ آپریٹرنادیہ عزیز نے ٹویٹس کے ذریعے مریم نواز سے مطالبہ کیا کہ وہ مبینہ طو ر پر انہیں ہراساں کرنے والے پی ٹی وی سپورٹس کے ڈائریکٹر نعمان نیاز کے خلاف کارروائی کریں۔