Day: اکتوبر 22، 2021

حارث قدیر کا تعلق پاکستان کے زیر انتظام کشمیر کے علاقے راولا کوٹ سے ہے۔  وہ لمبے عرصے سے صحافت سے وابستہ ہیں اور مسئلہ کشمیر سے جڑے حالات و واقعات پر گہری نظر رکھتے ہیں۔


جموں کشمیر پر قبائلی حملہ: 74 سالہ ’زخموں‘ سے نجات خود انحصاری کی متقاضی!

رواں سال 22 اکتوبر کو جموں کشمیر پر قبضے کی غرض سے پاکستانی ریاست کی ایما پر ہونے والے منظم قبائلی حملے کو 74 سال مکمل ہو رہے ہیں۔ تاریخ کے اوراق میں ابھی تک اس واقع کو متعدد مرتبہ کریدہ جا چکا ہے اور ہر مرتبہ وحشت و بربریت کی ایک نئی داستان ان واقعات کی ہولناکی میں اضافہ ہی کرتی آئی ہے۔

تین ملاقاتوں اور انٹرویو کی بجائے وزیر اعظم ایک ہی امیدوار سے مل سکے

وزیر اعظم ہاؤس کے ذرائع نے بتایا ہے کہ وزیر اعظم ملاقات کے بعد کافی خوش ہیں اور لیفٹیننٹ جنرل ندیم انجم اور وزیر اعظم میں بہت سی مشترکات بھی سامنے آئی ہیں، جبکہ وزیر اعظم نے انہیں یہاں تک کہا کہ وہ انہیں ہی ڈی جی آئی ایس آئی چاہتے تھے صرف اعتراض اتنا تھا کہ سمری تھرو پراپر چینل آئے۔

لاہور: مشروبات کی فیکٹری میں خوفناک دھماکے سے متعد ہلاکتیں

پاکستان ٹریڈ یونین ڈیفنس کمپئین، حقوق خلق موومنٹ، لیبر قومی موومنٹ اور دیگر تنظیمیں اس حادثے کی پر زور مذمت کرتی ہیں اور مطالبہ کرتی ہیں کہ ایسے حادثات سے بچنے کے لئے فکٹیریوں اور کارخانوں میں مکمل ہیلتھ اینڈ سیفٹی کے انتظامات کئے جائیں اور انسپکشن حقیقی معنوں میں کی جائے۔