Day: اکتوبر 8، 2021


جے کے این ایس ایف کا ”سوشلسٹ جموں کشمیر کنونشن“ 9 اکتوبر کو مظفر آباد میں ہو گا

یہ کنونشن دنیا بھر کے نوجوانوں اور محنت کشوں کو یہ پیغام دے گا کہ اس نظام کے خلاف سوشلسٹ انقلاب کی حتمی فتح تک نسل انسان کو لاحق مسائل سے نجات ممکن نہیں ہے اور ہم اس عظیم جدوجہد کو حتمی فتخ تک جاری وساری رکھیں گے۔

طالبان قبضے کے بعد ہزارہ کیلئے عرصہ حیات تنگ، 4 ہزار جبری بے گھر: بی بی سی

ایمنسٹی انٹرنیشنل کی تحقیقات میں طالبان کے ہاتھوں ہزارہ برادری کے 13 افراد کے قتل کی رپورٹ کو طالبان کی جانب سے مسترد کئے جانے کے اقدام کو ایمنسٹی انٹرنیشنل نے تسلیم کرنے سے انکار کرتے ہوئے اقوام متحدہ کے انسانی حقوق کمیشن اور سکیورٹی کونسل کے زیر اہتمام ایک خودمختار تحقیقاتی کمیشن کے ذریعے غیر جانبدارانہ تحقیقات کرتے ہوئے حقائق سامنے لائے جانے کا مطالبہ کر دیا ہے۔

کابل: گوردوارے پر حملہ، سکھ برادری خوف کا شکار

ڈاکٹر نجیب اللہ کے دور اقتدار تک افغان ہندوؤں اور سکھوں کی کمیونٹی کا تخمینہ 80 ہزار سے زیادہ تھا لیکن 1992ء میں نجیب اللہ حکومت کے خاتمے کے بعد اکثریت نے افغانستان کو چھوڑ دیا تھا۔

سوشلسٹوں کا فوجی ہیرو: ظفر اللہ پوشنی امر ہو گئے (1916-2021ء)

”میں بذات خود کبھی کمیونسٹ پارٹی کا ممبر نہیں رہا اور پارٹی پالیسیوں کے بہت سے پہلو سے اتفاق نہیں کرتا تھا لیکن مجھے اس پارٹی کے مسلک سے ہمدردی ضرور تھی۔ ہماری دنیا کی بیشتر آبادی اس قدر افلاس، ناداری، بھوک اور پریشانی کا شکار ہے کہ کوئی بھی حساس انسان ایسی صورت حال سے مطمئن نہیں ہو سکتا اور اس کی خواہش ہوگی کہ اس بے مروت استحصالی نظام کو کسی طرح سے بدلا جائے۔ خاص طور پر ایشیا، افریقہ اور لاطینی امریکہ کے غریب ممالک کے رہنے والے لوگ جس کسمپرسی کی حالت میں زندہ ہیں وہ کوئی زندگی تو نہیں“۔